با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ از طرح عدم ارائه خدمات دولت به بی‌سوادان حمایت می‌کنیم
زیارت عاشورا

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در دنیای امروز سوادآموزی به اندازه عبادت برای انسان ضروری است

DSC_4716_2.jpg

عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه آذربایجان غربی، با بیان این‌که «علم و سواد از ضرورت‌های روز است»، افزود: قطعا از تصویب طرح عدم ارائه خدمات دولت به بیسوادان در مجلس حمایت کرده و امیدواریم این طرح زمینه‌ای برای ریشه کن کردن بیسوادی در کشور باشد.

وی با اشاره به این‌که «طرح عدم ارائه خدمات دولت به بیسوادان از جمله طرح‌هایی است که فوریت ندارند»، خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که دارای فوریت نباشند پروسه طولانی را باید طی کنند تا در دستور کار مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: هیچ عیب و ایرادی در این طرح وجود ندارد و در زمان مطلوب در دستور کار دولت قرار می‌گیرد.

فتاحی با اشاره به این‌که «در زمینه سطح علمی و دانشگاهی جزء کشورهای قدرتمند دنیا هستیم»، افزود: این عامل باعث می‌شود تا تلاش بر این باشد بیسواد در کشور نداشته باشیم. افراد باسواد توانایی این را دارند تا از لحاظ عبادت، نزدیکی به کلام خدا، مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زندگی و کشور خود به روز شوند؛ لذا باید بیشتر در راستای سواد‌آموزی در کشور با جدیت عمل کرد.

وی در عین حال با بیان این‌که «نباید افرادی را که فاقد توانایی سوادآموزی هستند را با زور سرنیزه مجبور به سوادآموزی کرد» گفت: افرادی که در زمینه سوادآموزی توانمند هستند به طریق مختلف از جمله شبانه، روزانه، بعد از ظهر و در زمان مطلوب خود می‌توانند به این امر مشغول شوند.

به گزارش ایسنا طرح عدم ارائه خدمات دولت به بیسوادان اواخر سال گذشته به مجلس ارائه شد که طی آن از سال 95 دولت از دادن خدماتی نظیر صدور و تمدید گواهینامه رانندگی و کسب، خدمات کمیته امداد و بعضی دستگاه‌های دیگر به بیسوادانی که اقدام به باسواد شدن نکنند، امتناع خواهد کرد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 9 مرداد 1394برچسب:, | 16:0 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |